Нашите услуги

„Как да използвам  услугата

Телемедицина?”

Подготви кодове си за достъп и кликни тук :
Телемедицина

Важно е да знаете :

Потребителското ти име е твоето ЕГН, а паролата - номера на застрахователната ти полица

„ Какви са стъпките,
които трябва да следвам,

за да получа обезщетение? ”

Много е лесно,

след като събереш всички необходими документи е
нужно да попълниш претенция за изплащане на обезщетение. Бланката свали от тук :

Моята претенция

Ние ще се погрижим да обработим иска по най-бързия начин, така че да получиш компенсация или отговор в рамките на 15 работни дни. Не забравяй да събереш всички документи и да ги прикачиш заедно с твоя иск.

При нужда от съдействие, свържи се с нас всеки работен ден в от 9:00 до 17:00 часа на телефон 0700 89 039.

Има нещо,
което изпускаме?

Помогни ни да те обслужим по най-добрия начин. Изпрати препоръките си на имейл wedou@wedou.bg или директно до адрес: гр. София, бул. „Христофор Колумб“ 43.